tisdag 26 maj 2015

Utomhus del 1

Idag var det grymt väder och det tog jag och en fin flicka ordentligt till vara på.

Det var längesedan som vi sågs nu... Men vad gjorde det?
Jag hörde av mig via ett sms då vi i vintras pratade om sex utomhus. Dock var det lite väl kallt då så jag tänkte att nu kanske det var lite mer passande.

Det tog inte många sms innan vi kom överens om att du skulle komma hem till mig.
Han knappt duscha innan det knackade på dörren. Du hade tighta jeans och min första tanke var att det här kommer inte att bli direkt smidigt. Får jag låna toaletten frågade du.
Ut kommer du iförd en lagom kort kjol (du hade förberett dig trots allt).

Vi hade tidigare bestämt att vi skulle ta en helt oskyldig promenad. Började gå på vägen som leder ifrån mig och jag visste precis vart vi skulle ta vägen. När vi hade gått i cirka 10 minuter så svängde vi av upp på en skogsstig. Väl här bland träden när vi inte var lika synliga så drar du retsamt upp kjolen en bit och ökar takten så att du hela tiden håller dig framför mig och vickar onödigt mycket på rumpan.

- Förresten, glömde ju säga att jag inte har några trosor på mig........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar