söndag 10 maj 2015

Hotellet med den kåta tjejen Del 1

Det är härligt att bo på hotell men i längden blir det ganska så långtråkigt.
Nu pratar vi inte om hotell när man är på semester utan nu menar jag när jag arbetar.

Har bott på hotell fyra nätter den här veckan.
Men i torsdags så gick jag ut på stan för att äta.
Tog mig ett par öl och satt där för mig själv.
In genom dörren kommer det en lång ståtlig kvinna. Hon sätter sig i baren med två tjejkompisar.
Studerar dom en stund och väljer mitt tillfälle innan jag bjuder in dom till mitt bord.
Dom slår sig ner och vi sitter och pratar en stund.

Den långa ståtliga kvinnan som vi kan kalla för S släpper sällan mina ögon oberoende om vem som pratar.
S verkar inte det minsta intresserade av sina tjejkompisar längre.
S följer efter mig när jag går till baren för att hämta lite mer dricka.
Hon böjer sig fram och viskar till mig.
S: Jag är en väldigt kåt tjej.
Jag: Mitt hotell ligger runt hörnet.

Med det sagt, drack vi upp våra öl och lämnade restaurangen.
Vi kom in på hotellrummet och S tog snabbt av sig sin klänning och stod där i underkläder.
Dom högklackande skorna fick dock vara på.

Jag placerade S i sängen och började kyssa och leka med hennes kropp, halsen brösten, magen, innanlåren och jag närmade mig retsamt och långsamt hennes fitta.
Kysste och slickade utanpå hennes trosor. S stönar och gnyr efter mer.
Jag drar trosorna åt sidan och S nyrakade fitta ser så härlig och god ut.
Slickar och kysser S fitta och känner hur hon blir våtare och våtare.

Sliter av S trosorna och håller upp benen i luften så att fittan vinklas uppåt.
Jag slickar och kysser och S stön blir bara högre och högre.
S kommer i en härlig orgasm och jag släpper ner benen.

Lägger mig bredvid S i sängen och vi lägger där en stund och S pustar ut.
Nu är det uppenbarligen min tur. S börjar kyssa mig precis så som jag gjorde.
Kysser mig på pungen, slickar under pungen och upp på kuken.
S retas något oerhört och hon vet vad hon sysslar med.

Avbryter!..!... S slutar och reser sig upp från sängen tar på sig trosorna och utan ett ljud är hon inne på toaletten... Vad händer?

S kommer tillbaka ställer sig vid sängen med rumpan mot mig. Hon böjer sig fram och tar sakta av sig trosorna. Återigen, hon vet hur man gör. När trosorna är av så står hon fortfarande framåtlutad och putar med rumpan. Hon tar bak sina armar och särar på sina skinkor så att analen och fittan blottas rejält.

S vänder sig om och börjar suga min stenhårda kuk igen.
Hon vet verkligen hur man gör och det är oerhört skönt.
Efter en stund får jag nog. Jag placerar henne på rygg, lyfter återigen upp benen fast den här gången för jag sakta in min kuk. Jag stöter lite långsamt och försiktigt men så djupt jag bara kan och S stönar otroligt.
Hårdare snabbare och djupare, S kommer återigen i en grym orgasm och nu vaknar troligtvis halva hotellet.

S ställer sig på alla fyra och nu är det minsann min tur. Jag stöter hårdare och hårdare tills jag känner att nu kommer jag när som helst.
Drar mig ur och du är oerhört snabb på att vända dig om. Du sätter dig med ansiktet framför mig och jag sprutar en kaskad över ditt ansikte och i din mun.
Du berömmer mig och säger att jag är den första killen du träffat som verkligen kan slicka fitta. Tack för det S

Slut på del 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar