lördag 16 maj 2015

Hotellet med den kåta tjejen Del 2

Efter att vi båda kommit somnar vi.....
Vaknar av att S suger av mig, S märker att jag vaknar till och tittar mig i ögonen och säger:
Jag är kåt sätt på mig. Klockan är 06.30 på morgonen men vem bryr som om vad klockan är när vi pratar om att knulla?

S fortsätter att suga en stund och hon gör det riktigt bra.
Placerar henne återigen på alla fyra vid sängkanten, jag ställer mig på knä bakom och dyker in med hela ansiktet och börjar slicka dig och du är redan plaskvåt.
Jag slickar och fingrar om vartannat och S stönar, hon stönar högt.... Undrar om grannarna på det hotellet var speciellt glada ;).

Jag ställer mig och och för sakta in kuken. Stöter till så att jag kommer så djupt in i S som det bara går. Drar ut kuken igen och så retas jag så där lite fram och tillbaka.
S gnyr och försöker att styra och ställa men jag tillåter heller inte att göra eller få någonting.
Tar ett rejält grepp runt hennes hals för att visa vem det faktiskt är som bestämmer.
För återigen in kuken tar ett rejält grepp om hennes hästsvans. Nu blir det åka av S stönar väldigt högt och det tar inte lång stund innan hon kommer i en skälvande orgasm.

Jag föser ner S på mage och trycker ihop hennes ben så att hon ligger som en spik i sängen.
Säger till henne att sära på skinkorna med båda sina händer. S lyder men protesterar och förklarar för mig att det finns inte en chans att jag kommer in i fittan när hon ligger så..

Men skam den som ger sig. In kom kuken och trångt blev det.
Nu tog det inte lång tid innan jag kände att det var dags för mig att komma.
Jag drog ut kuken och sprutade över din rumpa så det rann ner över fittan.
S drog med sitt ena finger över fittan och fiskade upp lite sperma och stoppade fingret i munnen....

S duschade, tog på sig sina kläder, tackade och gick.

Tack för den kvällen, natten och morgonen S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar