lördag 16 maj 2015

Hon som suger!

Ja vi har träffats ett par gånger sedan sist.
Har dock inte tagit mig tiden att skriva något om våra möten.
Varje möte slutar på samma sätt.. Avsugning och hon vill inte ha något över huvud taget.
Hon blir sprutad i munnen och är nöjd.

Men senaste gången vi sågs så fick jag tillåtelse att ta fram en av mina dildos och fick använt den på henne och hon använde den även själv tills hon kom i en härlig orgasm.
Vilket stön den kvinnan har. Bara stönet får en nästan att komma.
Efter att hon kommit så fick jag i vanlig ordning en avsugning och that was that.

Ett par timmar senare när hon ska åka hem så kläcker hon ur sig. Du vet att du hade fått sätta på mig va? Alltså inte nu men förut hade du fått det!

Jaha... Får väl bli nästa gång då :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar