söndag 10 maj 2015

Sms från ett gammalt "ligg"

Min kåthet går i perioder.
Ibland kan jag gå i flera veckor och vara ständigt kåt. Det går verkligen inte över och under dessa perioder så brukar det bli väldigt intensivt med både nya och gamla tjejer.

Efter en sådan period så tar jag det ganska så lugnt och kan till och med bli inaktiv när det kommer till sex.

Just nu har jag varit på väg in i den lugna perioden....Men så en dag i veckan när jag sitter på jobbet så vibrerar det i telefonen. Ett sms från en tjej som jag hade väldigt roligt med under en period. Låt oss kalla henne för A. På A finns det för övrigt bilder, men dessvärre så vill hon inte att dom ska läggas upp här och då respekterar jag det.

I smset står det kort och gott,
A: Är du kåt?
Jag: Nej!
A:Synd!

Inga fler sms under en timma. Sen var det dags igen.
A: Är du kåt?
Jag: Nej!
A: Kan du bli?
Jag: Tror redan att du vet svaret på den frågan
A: Mm.. Jag hinner inte prata, inte bli slickad och jag hinner inte knulla idag. Tänker inte heller lägga något som helst energi på mig själv. Du kommer till en plats vi bestämmer, jag suger av dig tills du sprutar i min mun och sedan åker jag.. Ja eller nej?
Jag: Ja.. Vi ses på ***********'s parkering kl 1*:00

Jag sitter på parkeringen i min bil och väntar. Pulsen börjar stiga då jag vet att du är på väg. Börjar bli jäkligt kåt och så är det alltid spännande ute på en parkering då man enkelt kan se in i bilen.
Då ser jag din bil. Pulsen börjar stiga mer och kuken börjar hårdna lite grann.
Du kliver ut ur din bil och näst intill springer fram till min bil. Du sliter upp dörren och hoppar in.

Det lyser av kåthet i dina ögon och jag vet att du egentligen vill bli tagen stenhårt m,en vi har redan kommit överens om dagen spelregler så då följer vi dom.

Du knäpper upp mitt skärp, drar ner mina byxor något och tar fram min nu nästa stenhårda kuk.
Här är det ord och inga visor. Du dyker snabbt ner med huvudet och tar min kuk i din mun utom några som helst funderingar på om det är någon u närheten av min bil.
Jag ser en kvinna som är ute och går med sin hund och mina ögon möter hennes... Hon vet att jag vet att hon vet. Hon vänder blicken åt ett annat håll och går därifrån.

A, som fortfarande är ovetande om detta suger som en gudinna. Hon vet precis vad hon gör. Hon leker med tungan tar min kuk djupt ner i halsen och inom ett par minuter så pulserar min kuk inne i hennes mun och det är inte lite som kommer.
Jag märker hur A sväljer gång på gång på gång. A reser sig upp tittar mig i ögonen och går.
Vi har fortfarande inte sagt ett ord till varann.

Jag tittar när och där ligger min kuk nu på väg att slakna sakta men säkert.
A har inte missat en droppe så jag drar på mig byxorna och kör hem.

Den okåta perioden som jag var på väg in i är avbruten. A har sett till att förlänga min period av ständig kåthet.

Jag hoppas på återseende och lite mer med A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar