lördag 13 juni 2015

Krogragg hade kul på egen hand?!!

Det här var något nytt.
Jag var ute på krogen och träffade en tjej och vi umgicks lite till och från under kvällen.
Tillslut så satt vi i samma taxi på väg hem till mig.
Vi hade väl trevligt när vi kom hem men inget märkvärdigt.

Men när jag vaknade på morgonen så hade hon varit och rotat i mina lådor.
I ena lådan så finns det rätt många leksaker och ja hon hade tagit en dildo där.
Kan ni tänka er vilken syn jag fick när hon låg där utan täcke och lekte med en dildo som hon hittat i min leksakslåda.

Tittade väl inte på speciellt länge för det var ju inte leksaken hon egentligen vill ha.
Jag fick snällt ställa upp med den äkta varan ;) 

Dock fick leksaken rätt så bra betyg hehe.

Vill du också ha en? Besök www.gomdajuveler.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar