söndag 10 maj 2015

Frågor?

Har du haft trekant?
Ja, jag har haft trekant tre gånger.
Alla gångerna så har det varit jag och två tjejer.
Kan vid ett senare tillfälle berätta mer om detta.

Har du haft analsex?
Ja det har jag och jag älskar analsex. En av dom kvinnor jag träffar regelbundet älskar analsex hon med och hon kommer inom kort ge mig tillgång till även det hålet.

Hur många har du haft sex med?
Av lite olika anledningar så kommer jag inte berätta en specifik siffra men det är i vilket fall över 50 tjejer.

Hur gammal var den äldsta / den yngsta tjejen du har haft sex med?
Vi kan ta hur det sett ut i år.
Den äldsta är 47 år
Den yngsta är 19 år

Kommer du själv alltid att vara anonym här på sidan?
Ja det kommer jag. Jag kommer att vara väldigt diskret med vilka jag träffar och med vem jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar