måndag 22 juni 2015

Midsommarfirande och vätskor i fler än en form ;)

Ja vad ska jag säga?

Midsommarafton

Vilken rolig midsommar jag hade.
Otroligt mycket dricka och party hela helgen.
Började tidigt på midsommarafton och umgicks med ett härligt gäng.
Fattade snabbt tycke för en söt flicka.

På något turligt vis så visade det sig att vi skulle sova på samma ställe och ja det blev till och med samma säng.
Tyvärr så var det inte riktigt "passande" med sex vid just det tillfället men jag fick faktiskt en härlig avsugning. God natt

Midsommardagen

Ute med båten, dricka öl och bara glassa runt vem blir inte på bra humör av det?
Ett nytt gäng som jag umgicks med den här dagen.
Nu blev det dock lite jobbigare för här fanns det många kvinnor......

Det klickade lite grann med en utav dom och vi hade ganska så roligt under båtfärden.
När vi kom iland så fortsatte vi festandet på en dansbana.
Blev lite kyssar och retningar mellan oss men sen verkade det vara dött lopp.

Ytterligare ett gäng anslöt till festen och en utav tjejerna i det här gänget gav mig blick efter blick.
Kunde inte gå någonstans på dansbanan eller utanför utan att hon hittade mig.
Hon närmade sig mig och tog till slut mod till att prata med mig.
Vi pratade en bra stund och hade allmänt roligt.

Lite senare på natten så hettade det till mellan oss och vi tog oss hem till henne,
Väl där så får jag återigen veta att sex inte "passar". Nu blev jag inte lite besviken. Två dagar i rad hur är det möjligt?!! Vi gick och la oss och somnade efter lite kel.
Vaknade dock snart därefter chockartat av att hon suger av mig.

Hon märker att jag vaknar och tittar upp.
- Förlåt jag kunde inte låta bli... Du fick stånd när du vaknade.
Ja men fortsätt då för guds skull ;).

Söndag

Baksmällan från helvetet.
Sleten, äcklig, inte hemma. Fy.
Tog en taxi hem och rätt in i duschen.
La mig i sängen och bestämde med mig själv att jag minsann inte ska röra mig ur fläcken på hela dagen.

Men så ringer DU... Bakiskåt... Inte fått något på hela helgen.
Jag har tyvärr bestämt att jag inte ska röra mig på hela dagen.

- Då får du ändra på dom planerna.

Sagt och gjort, på eftermiddagen var jag på väg.
Nu blev det inte bara avsugning. Nu var det allt. Bröst, slicka, suga, rumpa, mus, sex och allt annat.
Kroppsvätskor i överflöd och på kvällen var vi helt färdiga.
Jag har träningsvärk nu!!

Puss och kram på er som läser och haft tålamod med att jag inte skrivit så mycket på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar