söndag 26 april 2015

Träff nummer två med hon som suger

Den här gången träffades vi hemma hos mig direkt drack vin, och åt mat.
Nu blir det sex tänkte jag bestämt, båda blir lagom onyktra och det syns tidigt i dina ögon att du är kåt.
Vi pussas och tjuvnyps lite grann under kvällen och efter att vi ätit så kollar vi på film.
Händer inget speciellt trots att det då och då tänder till men båda lägger band på sig och tänker inte ge vika så lätt.
Vi lägger oss i sängen. Hon sover för övrigt endast i trosor så inte mycket som behöver bort för att hon ska bli naken.
Efter att vi legat i sängen en stund så tänder det till och både mina kalsonger och hennes trosor åker snabbt av.
Den här gången får jag tillgång till din redan jätte våta mus och började smeka din klitoris.
Efter en stund för jag in ett finger och sedan två fingrar. Du älskar min behandling och du börjar gny.
Länge än så kommer jag inte då du än en gång stoppar mig och förklarar att det inte blir sex.
Den här kvällen slutar precis som den förra och du använder din mun till att tillfredsställa mig och låter mig spruta den full.
Blir ett tredje gången gillt tro? Jag vet att du vill ha mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar