söndag 26 april 2015

Träff med en ny tjej

Alltid lika spännande att träffa en ny kvinna.
Vi träffades ute på krogen och drack vin.
Efter en rolig och sen utekväll så tog vi en taxi hem till mig.
Först där stod det klart att något sex blir det absolut inte. Med tanke på att jag redan innan vi hoppade in i taxin var otroligt kåt så var jag osäker på hur den natten skulle bli.
Det blev en del kramandes och gos men trosorna var som fastlimmade. Jag fick dock känt på musen utanför trosorna och där var det ordentligt fuktigt så jag är rätt övertygad om att hon egentligen ville.

Hon var visserligen rätt snabb på att ta bort min hand från hennes mus. Efter en stund så börjar hon känna och klämma på min kuk utanpå mina kalsonger. Efter en lång stund av retande så tog jag av mig mina kalsonger och hon börjar runka av mig långsamt och retligt.
Då rätt oväntat faktiskt så går hon ner och börjar suga av mig och oj vad den kvinnan kan suga.
Det tog in lång stund in jag sprutade rejält i hennes mun.....

Det var inte sex men det resulterade i en väldigt trevlig natt.
Och ja hon älskar att suga kuk och gör det mer än gärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar