lördag 16 maj 2015

Åkte hem till A en sväng

Visste ju redan innan vad hon ville.

Jag knappade på dörren till din lägenhet.
Du öppnade snabbt. Det lös redan i dina ögon, jävlar va kåt du måste vara. Du vänder dig och gick bort mot soffan, jag vet inte om det var mitt snuskiga huvud som vickade extra mycket på din rumpa eller om du gjorde det medvetet.
Jag fick känslan av att du troligtvis inte hade några trosor på dig och du hade ju faktiskt bara en kjol och ett linne så jag skyndade efter och kände efter.

Där fanns inga trosor, bara en redan våt och härlig fitta.
Jag satte mig i soffan och du satte dig gränsle över mig och började kyssa mig.
Du drog ner din klänning så att dina stora bröst blottades. Jag började kyssa och smeka dina bröst och ta hand om dina bröstvårtor och bita i dom. Jag vet att du älskar när jag gör så.

Du hoppade av och la dig på mage på soffan bredvid mig.
Jag började massera dina ben och lyfta oskyldigt och sakta upp din kjol över rumpan.
Masserade din rumpa och "råkade" då och då nudda din fitta och din anal så där lagom retligt.
Särade på dina skinkor och började slicka din våta fitta och retades även med tungan runt din anal.
Fingrade både fittan och rumpan samtidigt och du började stöna rejält.
Det tog inte lång stund innan du fick en skön orgasm.

Jag satte mig upp i soffan igen och du satte dig på knä framför och knäppte upp mitt bälte och min gylf.
Du drog ner mina byxor och mina kalsonger och började retas med mun och tunga runt min kuk som nu började bli rejält hård.
Du tog kuken i munnen och började suga. Jag tog ett grepp i hästsvansen som du hade satt upp och tryck in min kuk i din hals så lång det bara gick.

Vi gick in till ditt sovrum. Jag slickade och fingrade dig till ytterligare en orgasm.
Jag la mig ner på sängen och du var rejält snabb med att hoppa på. Vid det här laget var du så våt att min kuk gled in hur lätt som helst. Du red en stund och det märks att du gjort detta förr ;).

Jag tog kommandot och la dig på rygg, lyfte upp dina ben i lyften och höll dom tätt ihop. Förde åter in kuken.... Dags att testa något nytt.
Jag sa till dig att sätta dig på knä med händerna under benen och brösten på knäna. Ungefär som att rulla ihop sig till en boll.

Du kunde varken röra ben armar eller händer nu. Im the boss!
Jag körde in kuken och kände direkt att jag kommer in otroligt djupt, men du älskade det.
Jag kunde tyvärr inte köra på för hårt för då fick du ont.

När det var dags så drog jag mig ur ställde mig vid sidan av sängen och sprutade dig i ansiktet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar